Curaçao 2016, week 15. - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Niels Reessink - WaarBenJij.nu Curaçao 2016, week 15. - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Niels Reessink - WaarBenJij.nu

Curaçao 2016, week 15.

Door: Niels Reessink

Blijf op de hoogte en volg Niels

19 April 2016 | Curaçao, Curaçao

Bon nochi,

Op maandag was ik vrij en heb ik overdag rustig de lessen voor afgelopen voorbereidt. In de middag kreeg ik de vraag of ik zin had om mee te gaan vissen. Dus zijn Robin en ik aan het begin van de avond richting het Spaanse Water gereden. Met een groep van acht man zijn we met zonsondergang het water op gegaan. Alleen die tocht zelf al was geweldig om te zien. Gewapend met vers aas, veel lijnen en twee kratten bier gingen we op pad. We zijn naar de fuikbaai gegaan en hebben daar het anker uitgegooid. Nadat we een goede plek hadden gevonden werd er nog flink wat vis binnen gehaald. Een zeer geslaagde avond.
Op dinsdag, woensdag en donderdag heb ik weer lesgegeven. Ik heb bij mijn klassen het laatste P.O. afgenomen. Dat was voor de leerlingen het laatste toets moment voor de examens. De derdejaars sluiten namelijk Mens en Maatschappij dit jaar al af. In de andere les heb ik met de klassen de film ‘Bolletjes Blues’ afgekeken.
Op dinsdagavond zijn we met drie huisgenoten uiteten geweest. We besloten naar Punda te rijden en daar wel te kijken waar we heen gingen. Daar belandde we heel verrassend weer bij eetcafé de Buren op het Wilhelminaplein.
Donderdagmiddag zijn we weer bij Papagayo geweest. Daar hebben ze een zwembad wat tegen de rotsen aan ligt, je kijkt dan over de zee uit. Dat begint zo langzaam ons wekelijkse stekkie te worden. Aan de eind van de middag wordt dan ook ons bezoek afgesloten met een bezoekje aan de bar.
Vrijdagmiddag moesten Joey en ik Tommy afzetten op het werk. Dat is een paar minuten rijden van Karakter. Dus zijn daarna doorgereden naar het strand. Je kunt daar niet echt aan het strand liggen maar wel geweldig snorkelen. Dat hebben we die middag dus ook gedaan. In de avond zijn we met het huis gaan stappen.
Zaterdag hebben we een rustig dagje thuis gehad. Maandag arriveert er een nieuwe huisgenoot en in verband met de vele bezoekers de komende weken, hebben we het huis op de kop gezet. Het bed voor Jesper staat inmiddels klaar op mijn kamer! Toen we klaar waren kwam huisbaas Erik met een goed idee. We zijn naar de bakker gelopen om wat biertjes te halen. Na drie keer te zijn gelopen om nieuw bier te halen was het alweer 1 uur ’s nachts en waren we een gezellige avond rijker.
Op zondag werd bij Tugboat weer ZAND georganiseerd. Marlot, Robin en ik besloten een kijkje te nemen. Het werd een erg gezellige middag. Kristy en Toine waren er ook met vrienden. Het was niet erg druk waardoor er een hele chille sfeer was met leuke muziek. We hebben de hele middag lekker in de zon gezeten met een biertje en lekkere muziek.
Op naar een nieuwe in Curacao. Nog één week lesgeven en dan is het weer tijd voor twee weken vakantie. Wat een slecht leven.....

Ayó en de mazzel!

  • 19 April 2016 - 07:56

    Astrid:

    Wat een leven niels. Geweldig, lekker van genieten

  • 19 April 2016 - 12:55

    Hermien:

    Poe poe het is flink afzien daar ik snap niet dat je het volhoudt.!!!

  • 19 April 2016 - 13:59

    Sander Van Donselaar :

    Wow wat heb jij het zwaar jonge! Die vakantie heb jij volgens mij wel verdient!

  • 19 April 2016 - 14:44

    Niels Reessink:

    Bedankt voor het medeleven allemaal.

  • 21 April 2016 - 19:29

    Kees-Jan:

    Hallo Niels,
    Ik leef niet mee: schandalig, wat je daar allemaal (niet) doet! ;-)
    Nee hoor, je bent goed bezig. Maar een volgende keer lees ik graag weer eens wat over je leerlingen en je lessen.
    Groetjes,
    Kees-Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niels

Stage op Curaçao.

Actief sinds 25 Jan. 2016
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 7222

Voorgaande reizen:

27 Januari 2016 - 10 Juni 2016

Stage op Curaçao

Landen bezocht: